Fero-Term 26 godina
Podizbornik

O FERO-TERMU

Profil podjetja

Od leta 1991, ko je bilo podjetje Fero-Term ustanovljeno v Zagrebu in vse do danes, ni minilo veliko časa, podjetje pa se je s profesionalnim in produktivnim poslovanjem razvilo od majhnega družinskega podjetja do vodilnega podjetja s široko mrežo prodajnih centrov, ki so namenjeni končnemu kupcu. Ima pa podjetje tudi močno veleprodajno mrežo. Prodajni program podjetja obsega opremo za urejanje in opremljanje, osnovna razdelitev njihovega asortimenta pa je: keramične in porcelanske ploščice, kopalniška in sanitarna oprema, oprema za ogrevanje in hlajenje ter sistemi solarnega ogrevanja. S proaktivnim pristopom do poslovanja je podjetje Fero-Term na območje Republike Hrvaške med prvimi pripeljalo svetovne trende urejanja interiera in najnovejše tehnologije, ki jih predstavljajo v svojih zanimivih razstavno-prodajnih centrih. Poleg tega pa je predstavništvo podjetja s svojim resnim pristopom, jasno vizijo in misijo, pridobilo zaupanje proizvajalcev blaga, ki jih podpisujejo uveljavljeni dizajnerji in tako so med prvimi omogočali vpogled v dizajnerske blagovne znamke kopalniške in druge opreme na enem mestu. Tako nakup v tujini ni več nuja. Politiko poslovanja podjetja oblikujejo tako, da prisluhnejo potrebam strank in te potrebe postavijo na prvo mesto pri sprejemanju vseh poslovnih odločitev. Ena od danes zelo pomembnih potreb strank je, da je potrebno paziti, da se porabi čim manj njihovega časa. Ker podjetje Fero-Term razume, da je čas njihovih strank zelo dragocen, želi na enem mestu in v primernem ter urejenem prostoru ponudbiti vse potrebno iz asortimenta keramičnih in porcelanskih ploščic, kopalniške in sanitarne opreme, opreme za ogrevanje in hlajenje ter sisteme solarnega ogrevanja. Prodajna ponudba podjetja obsega najnovejše tehnologije, ki pomenijo visoko učinkovitost in energetsko učinkovitost, saj sta obe obvezen predpogoj sodobne ekonomske ureditve sveta. Da je ponudba podjetja Fero-Term res zanimiva in kakovostna, priča vedno večje število strank, ki jim s polnim zaupanjem prepustijo pomembno in občutljivo nalogo opremanja svojega življenjskega prostora, podjetje pa to zaupanje upravičuje s predanim in nekompromisnim kvalitetnim vsakodnevnim poslovanjem.