Prijavite se na svoj račun

Prvič? Registrirajte se!

O nas

O nas

Od leta 1991, ko je bilo podjetje Fero-Term ustanovljeno v Zagrebu in vse do danes, ni minilo veliko časa, podjetje pa se je s profesionalnim in produktivnim poslovanjem razvilo od majhnega družinskega podjetja do vodilnega podjetja s široko mrežo prodajnih centrov, ki so namenjeni končnemu kupcu.

Od leta 1991, ko je bilo podjetje Fero-Term ustanovljeno v Zagrebu in vse do danes, ni minilo veliko časa, podjetje pa se je s profesionalnim in produktivnim poslovanjem razvilo od majhnega družinskega podjetja do vodilnega podjetja s široko mrežo prodajnih centrov, ki so namenjeni končnemu kupcu. Ima pa podjetje tudi močno veleprodajno mrežo. Prodajni program podjetja obsega opremo za urejanje in opremljanje , osnovna razdelitev njihovega asortimenta pa je: keramične in porcelan gres ploščice, kopalniška in sanitarna oprema, oprema za ogrevanje in hlajenje ter sistemi solarnega ogrevanja. S proaktivnim pristopom do poslovanja je podjetje Fero-Term na območje Republike Hrvaške med prvimi pripeljalo svetovne trende urejanja interiera in najnovejše tehnologije, ki jih predstavljajo v svojih zanimivih razstavno-prodajnih centrih. Poleg tega pa je predstavništvo podjetja s svojim resnim pristopom, jasno vizijo in misijo, pridobilo zaupanje proizvajalcev blaga, ki jih podpisujejo uveljavljeni dizajnerji in tako so med prvimi omogočali vpogled v dizajnerske blagovne znamke kopalniške in druge opreme na enem mestu. Tako nakup v tujini ni več nuja. Politiko poslovanja podjetja oblikujejo tako, da prisluhnejo potrebam strank in te potrebe postavijo na prvo mesto pri sprejemanju vseh poslovnih odločitev. Ena od danes zelo pomembnih potreb strank je, da je potrebno paziti, da se porabi čim manj njihovega časa. Ker podjetje Fero-Term razume, da je čas njihovih strank zelo dragocen, želi na enem mestu in v primernem ter urejenem prostoru ponuditi vse potrebno iz asortimenta keramičnih in porcelan gres ploščic, kopalniške in sanitarne opreme, opreme za ogrevanje in hlajenje ter sisteme solarnega ogrevanja. Prodajna ponudba podjetja obsega najnovejše tehnologije, ki pomenijo visoko učinkovitost in energetsko učinkovitost, saj sta obe obvezen predpogoj sodobne ekonomske ureditve sveta. Da je ponudba podjetja Fero-Term res zanimiva in kakovostna, priča vedno večje število strank, ki jim s polnim zaupanjem prepustijo pomembno in občutljivo nalogo opremlanja svojega življenjskega prostora, podjetje pa to zaupanje upravičuje s predanim in nekompromisnim kvalitetnim vsakodnevnim poslovanjem.
Ustanovitev podjetja
Od leta 1991, ko je bilo podjetje Fero-Term ustanovljeno v Zagrebu in vse do danes, ni minilo veliko časa, podjetje pa se je s profesionalnim in produktivnim poslovanjem razvilo od majhnega družinskega podjetja do vodilnega podjetja s široko mrežo prodajnih centrov, ki so namenjeni končnemu kupcu. Ima pa podjetje tudi močno veleprodajno mrežo. Prodajni program podjetja obsega opremo za urejanje in opremljanje , osnovna razdelitev njihovega asortimenta pa je:
  • Keramične in porcelan gres ploščice
  • Kopalniška in sanitarna oprema
  • Instalacijski program
  • Oprema za ogrevanje in hlajenje
  • Sistemi solarnega ogrevanja
S proaktivnim pristopom do poslovanja je podjetje Fero-Term na območje Republike Hrvaške med prvimi pripeljalo svetovne trende urejanja interiera in najnovejše tehnologije, ki jih predstavljajo v svojih zanimivih razstavno-prodajnih centrih.
Poleg tega pa je predstavništvo podjetja s svojim resnim pristopom, jasno vizijo in misijo, pridobilo zaupanje proizvajalcev blaga, ki jih podpisujejo uveljavljeni dizajnerji in tako so med prvimi omogočali vpogled v dizajnerske blagovne znamke kopalniške in druge opreme na enem mestu. Tako nakup v tujini ni več nuja.
Politiko poslovanja podjetja oblikujejo tako, da prisluhnejo potrebam strank in te potrebe postavijo na prvo mesto pri sprejemanju vseh poslovnih odločitev. Ena od danes zelo pomembnih potreb strank je, da je potrebno paziti, da se porabi čim manj njihovega časa. Ker podjetje Fero-Term razume, da je čas njihovih strank zelo dragocen, želi na enem mestu in v primernem ter urejenem prostoru ponuditi vse potrebno iz asortimenta keramičnih in porcelan gres ploščic, kopalniške in sanitarne opreme, opreme za ogrevanje in hlajenje ter sisteme solarnega ogrevanja. Prodajna ponudba podjetja obsega najnovejše tehnologije, ki pomenijo visoko učinkovitost in energetsko učinkovitost, saj sta obe obvezen predpogoj sodobne ekonomske ureditve sveta.
Da je ponudba podjetja Fero-Term res zanimiva in kakovostna, priča vedno večje število strank, ki jim s polnim zaupanjem prepustijo pomembno in občutljivo nalogo opremlanja svojega življenjskega prostora, podjetje pa to zaupanje upravičuje s predanim in nekompromisnim kvalitetnim vsakodnevnim poslovanjem.
Ustanovitev podjetja
Poslanstvo
Z razvojem originalnih blagovnih znamk visoke kakovosti in s posluhom za trg nuditi raznovrsten in cenovno sprejemljiv asortima in obenem biti usmerjeni na najpomembnejše elemente poslovanja – kakovost in zadovoljstvo strank.
Vizija
Kot vodilni na trgu ohraniti ter zadržati vodilno pozicijo v regiji z največjo ponudbo kopalniške in sanitarne opreme, ploščic ter opreme za ogrevanje in hlajenje.
Razvoj podjetja
Podjetje Fero-Term je v času svojega 29-letnega uspešnega poslovanja postalo ime, h kateremu se z velikim zaupanjem prihaja in se vrača veliko strank, ki se lotevajo urejanja prostora. Z nenehnimi izobraževanji in z dodatnimi usposabljanji se zaposleni v podjetju seznanjajo z najnovejšimi svetovnimi tehnologijami in trendi, ki jih predstavljajo končnim kupcem v prodajno razstavnih centrih podjetja. Z odpiranjem poslovalnic na Hrvaškem in Sloveniji  so uspešno zgradili prepoznaven zunanji videz in tradicijo kakovosti, ki ima podlago v velikem številu zadovoljnih strank. Kakovostna ponudba izdelkov ter storitev in usmeritev v nove, svetovno priznane tehnologije, so pripeljali do kontinuirane rasti prihodkov podjetja Fero-Term. Uspešno poslovanje, ki ga spremlja povečan obseg dela, so omogočali in ustvarjali potrebo rasti števila zaposlenih, zato podjetje Fero-Term danes s ponosnom v svojem timu zaposluje kar 430 zaposlenih. Skrb, ki jo podjetje posveča kakovostnemu in profesionalnemu odnosu s strankami in poslovnimi partnerji, se prenaša tudi na svoje zaposlene. V tej smeri razvoja ima podjetje Fero-Term kontinuiran sistem izobraževanj in seminarjev, v katere se vključujejo poslovni partnerji in zaposleni v Fero-Termu, saj si tako lahko izmenjujejo znanje in profesionalne izkušnje. Zaradi osveščenih in kontinuiranih vlaganj v izobraževanja zaposlenih in poslovnih sodelavcev, je podjetje Fero-Term postalo sinonim kakovosti in zadovoljnih strank. 
Razvoj podjetja
Kronologija razvoja
  1. 1991

    Ustanovljeno podjetje Fero-Term

    Ustanovljeno podjetje Fero-Term.

  2. 1992

    Odprt prvi prodajni center podjetja Fero-Term v Zagrebu

    Odprt prvi prodajni center podjetja Fero-Term v Zagrebu.

  3. 1994

    Podjetje v Šibeniku odprlo svoj drugi prodajni center

    Podjetje v Šibeniku odprlo svoj drugi prodajni center.

  4. 1995

    Tretji prodajni center

    Prvi večji prodajni center je bil odprt v Zagrebu, kar je skupaj tretji prodajni center podjetja.

  5. 1996

    Logistični center Buzin

    V skladu s širitvijo poslovanja podjetje zgradilo centralni distributivno logističen center v Zagrebškem Buzinu.

  6. 1997

    Prodajni center Osijek

    Četrti prodajni center je odprt v Osijeku.

  7. 1998

    Prodajni center Buzin

    Peti, največji prodajni center se odpre 1998 leta v Zagrebškem Buzinu.

  8. 1999

    Uprava in logistični center Buzin

    Uprava podjetja se seli v nove večje prostore, ki jih zahteva širjenje poslovanja in število zaposlenih.

  9. 2000

    Prodajni center Sisak, Karlovac in Zagreb (Ilica)

    Podjetje širi poslovanje z odprtjem treh novih prodajnih centrov, PC Sisak, PC Karlovac in PC Zagreb (Ilica).

  10. 2003

    Prodajni center Sveta Nedelja

    V Sveti Nedelji je odprt takrat največji prodajni center kopalniške opreme na Hrvaškem. Istega leta je dokončan tudi prodajni center v Zagrebški Ilici.

  11. 2004

    Prodajni center Split

    Podjetje je odprlo svoj deseti in hkrati največji razstavno prodajni center v regiji Dalmacija, v Splitu. Prodajne centre v mestih Osijek in Karlovcu so preselili na nove, bolj zanimive lokacije.

  12. 2006

    Prodajni center Velika Gorica in Bjelovar

    Podjetje Fero -Term širi svoje poslovanje in odpira prodajne centre v Veliki Gorici in Bjelovarju in tako se število odprtih centrov poveča na dvanajst. 

  13. 2007

    Prodajni center Slavonski Brod

    Podjetje Fero-Term odpira trinajsti prodajni center v mestu Slavonski Brod.

  14. 2008

    Prodajni centri Sesvete in Šibenik

    Končana je gradnja dveh novih modernih prodajnih centrov, Šibenik, kamor je preseljeno poslovanje tedanje prodajne enote in Zagrebške Sesvete, ki so štirinajsti prodajni center podjetja.

  15. 2010

    Distribucijski-logistični center Zagreb Stupnik

    Podjetje zaključilo z gradnjo novega poslovnega centra na 19.000m², kamor so preselili kompletno vodstvo in pa tudi celoten distribucijski center.

  16. 2011

    Prodajni center Pula

    Podjetje odprlo petnajsti prodajni center in tako širi poslovanje v Istrsko regijo, v mesto Pula.

  17. 2012

    Prodajni center Zadar

    V Zadru odprli edinstven, moderen prodajni center, šestnajsti v verigi Fero- Term prodajnih centrov.

  18. 2013

    Prodajni center Dubrovnik

    Po odprtju centrov v Zadru, Šibeniku in Splitu, Dalmacija dobi svoj četrti prodajni center v mestu Dubrovnik, ki je skupno sedemnajsti prodajni center podjetja.

  19. 2014

    Prodajni center Varaždin

    V začeku leta se v Varaždinu odprejo vrata osemnajstega prodajnega centra in tako podjetje širi poslovanje na severozahod Hrvaške.

  20. 2015

    Prodajni center Reka

    V sredini leta se v Reki odpre devetnajsti prodajni center,modernejši v prodajni verigi podjetja.

  21. 2016

    Prodajni center Poreč

    Fero-Term odpira še en prodajni center, dvajseti v verigi, v mestu Poreč.

  22. 2017

    Prodajni center Kaštel Sućurac

    Ob koncu leta 2017, je na obrobju mesta Split, v Kaštel Sućurcu, Fero-Term odprl svoj enaindvajseti prodajni center.

  23. 2018

    Prodajni center Ljubljana

    Leta 2018 podjetje prvič širi poslovanje izven meja Republike Hrvaške v Slovenijo. V Ljubljani je odprt nejvečji in najmodernejši prodajni salon.

  24. 2019

    Prodajni center Dubrovnik, poslovna cona Čibača

    V predmestju Dubrovnika, v poslovni coni Čibača je zgrajen ekskluzivni prodajni center Fero-Terma.

Ogledani izdelki
{{item.FinalPriceToPay_print}}{{unitMeasure(item)}}
Skupaj
{{totalPrice}} DDV je vključen
Dostava na dom {{deliveryPrice}}, prevzem v poslovalnici 0,00 €.
Zaključite nakup Nadaljujte z nakupovanjem
Vsebino košarice pošlji na e-poštni naslov
Zatraži poziv
Pošalji košaricu