V skladu z velikostjo podjetja, je vodstvo družbe kot novo poslovno potezo, da bi ustvarili še boljšo ponudbo, odločilo, da ponudi večji obseg lastnih blagovnih znamk. Največji strokovnjaki iz vseh področij iz asortimana družbe so imele težko nalogo pri iskanju kakovostne tovarne, da bi lahko v celoti spremljali v smislu tehnologije in oblikovanja, ter testiranje kakovosti izdelkov. Sčasoma smo oblikovali več linij izdelkov, ki so kakovostno zasnovani enako ali celo boljše kot orginalne blagovne znamke. Cilj tega projekta je, da se v celoti prilagajamo potrebam trga in ustvariti široko paleto komercialnih izdelkov, ki so na voljo v splošni populaciji, ter da tako zagotavlja zelo visoke standarde. Družba je bila uspešna in danes po vsej Evropi in zunaj nje, proizvaja izdelke pod blagovnimi znamkami Voxort (kopalniške in sanitarne keramike), Concept (kopalniškega pohištva in keramike), MAY ceramics (keramika in porcelan gres ploščice) in Terma (ogrevanje in hlajenje, sončne tehnologija).