Prijavite se na svoj račun

Prvič? Registrirajte se!

Reklamacije in pritožbe

Imate pritožbo?
 

Če vam izdelek, ki ste ga kupili v naši spletni trgovini, ne ustreza, nas kontaktirajte in vašo pritožbo bomo rešili v najkrajšem možnem času.
 
Če ugotovite, da s kupljenim izdelkom iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni, prosimo, da v 14 dneh od datuma prejema izdelka – ali prejema zadnjega izdelka iz naročila –  izpolnite Obrazec za enostransko odpoved pogodbe
ali Reklamacijski zapisnik z vsemi potrebnimi informacijami ter nam dostavite na naš elektronski naslov webshop@fero-term.si.
 
Kmalu zatem vam bomo glede na opisani razlog nezadovoljstva poslali informacije o:
-možnosti zamenjave izdelka
-vračilo izdelka
-povračilo
-servis (v primeru potrebe po popravilu izdelka)
-druge informacije v zvezi z vašo pritožbo ali reklamacijo

Vračilo ali zamenjava izdelka

Izdelki, ki jih želite vrniti ali zamenjati, morajo biti v originalni nepoškodovani embalaži in v enakem stanju, v katerem ste jih prejeli. Če izdelek ustreza vsem zgoraj navedenim (izpoljnjen obrazec za enostransko odpoved od pogodbe, izdelek ne sme biti sestavljen, že uporabljen), ga lahko osebno vrnete v prodajni center Fero-Term v Ljubljani ali organizirate preko dostavne službe. V primeru uporabe dostavne službe vas upozarjamo, da Fero-Term kot PREJEMNIK ne odgovarja za kakršno koli škodo v transportu.
Če organizirate prevoz blaga za vračilo, morate izdelek zapakirati v originalno embalažo, da se izdelek ne poškoduje. V primeru posebne embalaže (npr. stiropora ali folije) je potrebno zavarovati, da je izdelek zaščiten.
Za vsa vprašanja nas lahko kontaktirate na webshop@fero-term.si

Reklamacija kupljenega izdelka
 
Če ste prejeli izdelek s tovarniško napako, izpolnite zapisnik o pritožbi in sledite navodilom v njem, da bomo situacijo čim prej rešili v obojestransko zadovoljstvo. Na vloženo pritožbo bomo odgovorili v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v 14 delovnih dneh.
 
V premeru da opazite poškodovano embalažo, dobavitelja opozorite na škodo in ga prosite, naj jo zabeleži. Če se kupec pri prevzemu izdelka dobavitelju ne pritoži zaradi poškodbe embalaže, se šteje, da je kupec izdelek prevzel z nepoškodovano embalažo.

Če po odstranitvi embalaže ugotovite, da je izdelek poškodovan, shranite originalno embalažo in se v 14 dneh po prejemu blaga obrnite na naš elektronski naslov webshop@fero-term.si
 
Za več podrobnosti poglejte Splošne pogoje poslovanja družbe Fero-Term.
 
Upamo, da bomo vašo pritožbo rešili v obojestransko zadovoljstvo.
 
Ogledani izdelki
{{item.FinalPriceToPay_print}}{{unitMeasure(item)}}
Skupaj
{{totalPrice}} DDV je vključen
Dostava na dom {{deliveryPrice}}, prevzem v poslovalnici 0,00 €.
Zaključite nakup Nadaljujte z nakupovanjem
Vsebino košarice pošlji na e-poštni naslov
Zatraži poziv
Pošalji košaricu