Reklamacije in vračila

Reklamacije in pritožbe

Če vam izdelek, ki ste ga kupili v naši spletni trgovini, ne ustreza, nas kontaktirajte in vašo reklamacijo bomo rešili v najkrajšem možnem času.

Če ugotovite, da s kupljenim izdelkom iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni, vas prosimo, da v roku 14 dni od dneva prevzema izdelka izpolnite Obrazec za enostransko odpoved pogodbe z vsemi potrebnimi podatki – tj., prejem zadnjega izdelka iz naročila - in nam ga pošljite na elektronski naslov webshop@fero-term.si.

 Kmalu zatem vam bomo glede na opisan razlog nezadovoljstva poslali informacije o:

- možnosti zamenjave izdelka

- vračilo izdelka

- povračilo

- servis (v primeru popravila izdelka)

- druge podatke v zvezi z vašim ugovorom ali zahtevkom

Vračilo izdelkov ali zamenjava

Izdelek/izdelki, ki jih želite vrniti ali zamenjati, morajo biti v originalni, nepoškodovani embalaži in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Če izdelek izpolnjuje vse navedeno prosimo, da izpolnete obrazec za enostransko odpoved pogodbe, ga lahko osebno vrnete v naš prodajni salon v Ljubljani na Kajuhovo 32 t, ali pa dostavo organizirate sami. V primeru uporabe dostavne službe upoštevajte, da Fero-Term kot PREJEMNIK ne odgovarja za morebitne poškodbe pri transportu.

Če sami organizirate prevoz blaga z namenom vračila, je potrebno izdelek zapakirati v originalno embalažo, da preprečite poškodbe izdelka. Če gre za specifično embalažo (npr. stiropor in folija), je potrebno dele embalaže zavarovati zaradi zaščite izdelka.

Za morebitna vprašanja nas lahko kontaktirate na webshop@fero-term.si.

Reklamacija kupljenega izdelka

Če ste prejeli izdelek s tovarniško napako, vas prosimo, da izpolnite reklamacijski zapisnik in sledite navodilom v njem, da bomo lahko nastalo situacijo čim prej rešili v obojestransko zadovoljstvo. Na poslano pritožbo bomo odgovorili v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v 14 delovnih dneh.
 
Če ste ob prevzemu naročila opazili poškodbo embalaže, opozorite dostavljavca na poškodbo in ga prosite, da jo evidentira. V kolikor kupec poškodbe embalaže ne prijavi dostavljalcu ob prevzemu izdelka, se šteje, da je kupec prevzel izdelek z nepoškodovano embalažo.
 
Če po odstranitvi embalaže ugotovite poškodbe na izdelku, shranite originalno embalažo in kontaktirajte Fero-Term v 14 dneh od prevzema blaga na webshop@fero-term.si
 
Za več podrobnosti si oglejte Splošne pogoje Fero-Term.
 
Upamo, da bomo vaš ugovor/reklamacijo rešili v obojestransko zadovoljstvo.

FERO-TERM je v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito reševanje pritožb. V skladu z Uredbo 524/2013/EU je bila vzpostavljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izhajajo iz spletne prodaje.
S klikom na povezavo boste prišli do platforme
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.
Za nadaljnjo pomoč se obrnite na nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.
 
Postopek reševanja pritožb je zaupen.
V primeru vprašanj nas pokličite na številko +386 1 810 2110 za spletni nakup ali na 01 5451 530 za nakup v prodajnem salonu, pošljite elektronsko sporočilo ali opis težave pošljite na  naslov reklamacije@fero-term.si
 
FERO-TERM ne priznava nobenega izvajalca kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov.

 

Tu smo za tebe! Kako zi lahko pomagamo?
Spodaj nam lahko zastaviš vprašanje o naši ponudbi, storitvah ali pustiš pohvalo ali oceno za izdelek.
Na vaše sporočilo bomo odgovorili v 48 urah. Če bomo potrebovali več informacij o temi, vas bomo kontaktirali prek e-maila ali telefonske številke, če je navedena